خدمات فرهنگی منطقه ۱۳ به نمازگزاران نماز جمعه

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۱۳ در آخرین جمعه فروردین ماه، برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی در قالب دورهمی دهه هشتادی‌ها در محل برپایی نماز جمعه تهران واقع در دانشگاه تهران به اجرا در آورد. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ گفت: اداره فرهنگی منطقه۱۳ روز جمعه ۳۱ فروردین ماه با برپایی  میز خدمت و ایستگاه در قالب دورهمی دهه هشتادی ها و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به نمازگزاران نماز جمعه خدمت رسانی کرد. 

وی در خصوص خدمات ارائه شده افزود: گفتمان دینی، پاسخ به سؤالات شرعی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، کتاب و کتاب‌خوانی، گردشگری، کودک، ورزش و سلامت از عناوین میزهای خدمت این منطقه در نماز جمعه آخرین روز فروردین ماه بود که متناسب با موضوعات ذکر شده ، خدمات متنوعی ارائه شد.

ژولیده؛ مسابقه بازی های رومیزی شامل اعصاب سنج ، ملاحظه تصاویر سه بعدی اماکن دیدنی شهر تهران، مسابقه نقاشی، کتابخوانی، طناب کشی، فوتبال دستی، دارت، چکاپ قند خون و فشار خون را از جمله برنامه های ارائه شده منطقه۱۳ در نماز جمعه تهران نام برد که با استقبال نمازگزاران رو به رو شد. 

نماز جمعه تهران ظهر امروز ۳۱ فروردین ماه به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری اقامه شد. در پایان نمازجمعه نمازگزاران تهرانی با اجتماعی در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

انتهای پیام/ 

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
کد خبر: 52977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =