نخستین ایستگاه ورزش شهروندی منطقه ۱۲ افتتاح شد

در راستای ارتقای سلامت جسمی و روحی شهروندان، همزمان با نواخته شدن زنگ تحرک توسط شهردار منطقه ۱۲، نخستین ایستگاه ورزش تحرک با حضور ۴۰۰ دانش آموز مدرسه صبح رویش در بوستان زندگی افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه در این آیین با بیان اینکه ورزش و تحرک در ارتقای اعتماد به نفس و روحیه مشارکت کودکان و نوجوانان در ارتباطات سالم اجتماعی نقش موثری دارد، گفت: توسعه ورزش یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه به ویژه دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور دارد.

در این آیین به منظور تشویق شهروندان به فعالیت بدنی و ورزشی و افزایش نشاط و شادابی خانواده ها، نخستین ایستگاه ورزش شهروندی ویژه بانوان و آقایان در بوستان زندگی با حضور خانواده شهید رجبی به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم دانش آموزان مدرسه صبح رویش با شرکت در ایستگاه های ورزشی ، مانند فوتسال،فوتبال دستی ، لی لی ، مارو پله و...اوقات خوشی را گذراندند.

این مراسم که با همراهی معاون اجتماعی وفرهنگی و رییس اداره ورزش منطقه ۱۲ برگزار شد از ۴ قهرمان محله و یک فعال ورزشی محله هرندی نیز با اهدای هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 53033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =