آغاز به کار ۲۶ ایستگاه‌ تندرستی همزمان با هفته سلامت در منطقه۱۳ 

شهردار منطقه۱۳ از آغاز به کار ۲۶ ایستگاه‌ تندرستی همزمان با اولین روز هفته سلامت در این منطقه خبر داد و افزود: زنگ آغاز فعالیت این ایستگاه‌ها صبح امروز با حضور ۵۰۰ نفر از مربیان و ورزشکاران محدوده در بوستان پیروزی برگزار شد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: به مناسبت هفته سلامت و راه اندازی مجدد ایستگاه‌های تندرستی در سال جاری، زنگ آغاز فعالیت این ایستگاه‌ها، با حضور ۵۰۰ نفر از مربیان و ورزشکاران و جمعی از مدیران ناحیه ۳ و سازمان ورزش شهرداری تهران در بوستان پیروزی نواخته شد.
وی افزود: در این گردهمایی که به صورت هماهنگ با مناطق ۲۲ گانه انجام شد،  علاوه بر انجام حرکات ورزشی ایروبیک توسط مربیان و فعالان ورزشی منطقه، مسابقات دارت و تنیس روزی میز نیز برگزار و باستانی کاران ورزش زورخانه را به اجرا گذاشتند.  

شهردار منطقه ۱۳، توسعه ورزش‌های عمومی و حفظ سلامت شهروندان را از مهم‌ترین اهداف برپایی ایستگاه‌های تندرستی عنوان کرد و افزود: بدین منظور،  ۲۶ ایستگاه عمومی و تخصصی ورزشی در دو نوبت صبح و عصر  از ۶ ونیم تا  ۹  صبح و ۱۶ تا ۱۸ عصر در کلیه بوستان ها و اماکن ورزشی محدوده فعالیت می کند.  

وی با اشاره به برپایی مسابقات ورزشی در ایستگاه های تندرستی در بوستان‌های منتخب تصریح کرد: در این ایستگاه‌ها در طول هفته یک نوبت، مسابقه ورزشی تنیس روی میز، دارت و شطرنج و مسابقاتی ویژه سالمندان شامل تعادلی، آموزش حرکات اصلاحی و چابکی برپا می شود.

شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: در تمامی این ایستگاه ها، مربیان شهرداری منطقه حضور خواهند داشت و شهروندان بصورت رایگان می توانند خدمات ورزشی از جمله مشاوره های ورزشی، تغذیه و حرکات اصلاحی را دریافت کنند.

وی همگانی کردن ورزش را از جمله اولویت های اداره ورزش منطقه  برشمرد و یادآور شد: برای همگانی کردن ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در محلات در سال جاری  تلاش می‌شود.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 53037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =