اجرای ۴۰ کیلومتری خط‌کشی معابر محلی منطقه ۲۲

معاون حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ از اجرای خط کشی طولی محوری ۴۰ کیلومتری در معابر محلی منطقه به منظور ایجاد انضباط ترافیکی، افزایش ضریب ایمنی و بهبود وضع ترافیکی شهر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ سیدفرهاد خدابخشی اظهار داشت: خط کشی محوری معابر محلی در بازه زمانی یک ماهه از فروردین ماه سال جاری در معابری که خطوط محوری از بین رفته و هچنین معابری که به تازگی مورد عملیات آسفالت‌ ریزی قرار گرفته به اجرا درآمد.

وی افزود: با همکاری شهرداری ناحیه ۶ منطقه و در راستای جلب رضایت شهروندان و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به ساکنین ناحیه، ۴۰ کیلومتر از معابر شریانی اصلی و درجه یک خط کشی شد و به جهت آشکارسازی و تسهیل در رفت و آمد خودروها ترسیم ۱۸۰متری سرعتکاه و ۲۷ ترسیم نوشتاری در بلوار جدی اردبیلی بصورت رفت و برگشتی صورت گرفت.

خدابخشی در این باره تصریح کرد: این اقدام در معابر دارای اولویت بالاتر که طی لیست کارشناسی شده به معاونت حمل و نقل و ترافیک اعلام شده بود صورت گرفت و بلوارهای جدی اردبیلی، نهاوند و خیابان های قائم ششم، هفتم، هشتم و نهم، ۱۸ متری های سروستان، شارستان، باغستان حد فاصل سروستان پنجم تا نهم، ۱۸ متری سروستان حد فاصل سروستان نهم تا بزرگراه خرازی و همچنین خیابان کیاسر خط کشی طولی محوری شد.

وی در پایان بیان کرد: برابر بازدیدهای مسئولین اداره فنی و ترافیک ناحیه ۶ و احصاء اولویت و معضلات ترافیکی سایر معابر، انجام خط کشی در معبر ۱۸ متری قائم حد فاصل قائم نهم تا بزرگراه خرازی و معابر شریانی درجه ۲ دارای اولویت بالاتر با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک در دستور کار این ناحیه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 53068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =