در مسیر دو ساله زیان شرکت ساماندهی را به سود عملیاتی تبدیل کردیم

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: در پرونده بازار جنت ۸ میلیارد تومان رأی به نفع شهرداری صادر شده بود که با توجه به افزایش هزینه دادرسی، این پرونده در سه مرحله در دادگاه مطرح و پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار شهر، سعید بیگی در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با بیان اینکه ما در جبران زیان انباشته دو برنامه داشتیم و قرار بر این شد در این زمینه تجدید ارزیابی صورت بگیرد، اظهار کرد: توانستیم در مسیر دو ساله زیان را به سود عملیاتی تبدیل کنیم؛ به طوری که در سال ۱۴۰۲ زیان انباشته به صفر رسیده و امسال پنج میلیارد تومان سود عملیاتی ثبت شده که ما را از شمول ماده ۱۴۱ خارج می کند.
بیگی با بیان اینکه در پرونده بازار جنت ۸ میلیارد تومان رأی به نفع شهرداری در حال پیگیری است و با توجه به مدیریت هزینه دادرسی، این پرونده در سه مرحله در دادگاه مطرح و پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: در پرونده دیگری نیز شرکت طرف مقابل ما به پرداخت رقم ۹ میلیارد تومان محکوم شد.
وی با بیان اینکه دو ساختمان اداری در منطقه ۴ و ۱۹ داریم که شهرداری اعلام کرد اسناد آن باید به نام شهرداری باشد، تأکید کرد: اسناد باید به نام شهرداری باشد و نباید به نام شرکت ثبت شود و این اقدام مطابق روال نیست.
گفتنی است گزارش حسابرسی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با حداکثر آراء موافق تأیید شد.
خبرنگار: محمد آزادی
انتهای پیام/
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 53099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =