اعلام آمادگی برای معرفی خدمات مدرن بیمارستان روزبه به بیماران اعصاب و روان

شهردار منطقه ۱۱ از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این منطقه برای معرفی بیشتر خدمات درمانی بیمارستان روزبه به شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت هفته سلامت به ظرفیت‌های درمانی منطقه ۱۱ اشاره کرد و گفت: بیمارستان روزبه، یکی از بیمارستان‌های تخصصی منطقه ۱۱ است که به عنوان بیمارستان تخصصی اعصاب و روان به فعالیت مشغول است.

موسوی تقدیر از کادر بهداشت و درمان را از سرفصل‌های اقدامات سلامت‌محور منطقه ۱۱ در هفته سلامت برشمرد و افزود: با استفاده از فرصت این هفته، تقدیر از کادر درمانی بیمارستان روزبه، به همراه برنامه‌ریزی برای افزایش تعاملات دوجانبه در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت که از جمله آنها برنامه‌ریزی برای معرفی خدمات درمانی این بیمارستان به‌ویژه در حوزه روانپزشکی مدرن به مردم است.

گفتنی است، روز گذشته، شنبه، یک اردیبهشت‌ماه و در اولین روز از هفته سلامت، شهردار و مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۳ و رئیس اداره سلامت منطقه  ۱ و کارشناسان سلامت با حضور در بخش‌های بستری و محوطه بیمارستان و با اهدای گل این روز را به مدیران بخش‌های این بیمارستان و پرستاران و همه زحمتکشان این عرصه تبریک گفتند و از معاون این بیمارستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

در این بازید یوسف مسعودیان، مدیریت بیمارستان روزبه به معرفی بخش‌های بیمارستان که شامل سه بخش مردان، سه بخش زنان، دو بخش اطفال (دختران و پسران)، بخش نوروسایکیاتری و سالمندی (طب سالمندی) و بخش سوء‌مصرف مواد مخدر و در مجموع معرفی ظرفیت آن با ۱۸۹ تخت پرداخت و از مشکلات بیمارستان و کادر درمان گفت.

رضوی، شهردار ناحیه ۳ نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده در حوزه روانپزشکی در سالیان طولانی به اهمیت تأثیر بیماری‌های روانپزشکی بر مسائل اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و توجه ویژه به این حوزه را ضروری دانست؛ همچنین قول مساعد داد برای همکاری با بیمارستان روزبه در چارچوب قوانین شهرداری از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد: اداره سلامت منطقه ۱۱ برای تسهیل و تسریع در رفع مشکلات بیمارستان آمادگی خود را برای همکاری های دوجانبه با هدف معرفی بیمارستان و خدمات درمانی آن به شهروندان اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 53122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =