نواخته شدن زنگ تحرک ورزش شهروندی در منطقه ۴

 اداره ورزش شهرداری منطقه ۴ با همکاری اداره اجتماعی ناحیه ۳ اقدام به برگزاری "زنگ تحرک ورزش شهروندی" با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان ورزشکار منطقه در بوستان صدف کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ،این برنامه با انجام حرکات ورزشی شاد و مفرح صبحگاهی و تقدیر از تیم بسکتبال پیشکسوتان بانوان و نواختن زنگ تحرک به دست آقای پروفسور صادقی انجام شد.

در حاشیه این برنامه میز سلامت جهت تست قند خون و سنجش فشار شهروندان نیز حضور فعال داشت. ضمن اینکه ورزشکاران به انجام نمایش ورزشی در مسیر ورودی بوستان به محل ورزش شهروندی در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، فوتبال دستی و دارت پرداختند؛ و در نهایت از ورزشکاران نمونه ایستگاه های ورزش شهروندی تقدیر شد.

در این برنامه اعضای شورایاری، شهردار ناحیه ۳، پیشکسوتان ورزشی و مدیر تربیت بدنی منطقه ۴ به همراه کلیه مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی منطقه ۴ نیز حضور داشتند.

گفتنی است  این برنامه همزمان با آغاز فصل بهار با هدف افزایش شادابی و نشاط در بین ورزشکاران ایستگاه های ورزش شهروندی واهمیت نقش این ایستگاه ها در توسعه و ترویج ورزش همگانی برگزار شد.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 53147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =