ساماندهی ۲۱۱ نفر از جامعه هدف و جمع‌آوری ۹۸ و نیم تن پسماند در منطقه یک

طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه یک اجرا و با تلاش نیروهای شهرداری منطقه یک، ۲۱۱ مورد از افراد جامعه هدف جمع‌آوری و ۹۸ و نیم تن پسماند خشک غیرمجاز به سوله‌های بازیافت منتقل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: طرح جهادی سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی با حضور فعال شهرداران نواحی، نیروهای خدمات شهری مستقر در نواحی و مدیران اجتماعی و مددکاران اجتماعی پایگاه مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اجرا شد و ۲۱۱ مورد جامعه هدف شامل ۵۶ متکدی، ۸۲ معتادمتجاهر، ۳۵ کودک کار و ۳۸ کارتن خواب و بی خانمان جمع آوری و ۳۷ خودرو غیر مجاز جمع آوری پسماند خشک توقیف و ۹۸ و نیم تن پسماند خشک دپو شده شناسایی و از سطح منطقه یک جمع آوری شدند.

وی افزود: با توجه به ادامه اجرای طرح، اکیپ های فعال شامل چهار گشت خودرویی و دو گشت موتوری به صورت مستمر محلات را رصد می کنند و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده محل دپوی زباله گردها و دیگر افراد آسیب دیده موارد را با سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند و شهرداری را در اجرای این طرح یاری نمایند.

شهردار منطقه یک تاکید کرد برای پاکسازی کامل منطقه نیاز است کلونی های شناسایی شده معتادان توسط معاونت فنی و عمرانی تصحیح و تغییر شکل داده شود و فضای سبز محدوده ها نیز در صورت نیاز بهسازی شود.

وی به تشکیل کمیته های اجرایی اشاره کرد و گفت: هر دو هفته یکبار کمیته های اجرایی با حضور شهرداران نواحی تشکیل و جلسه ستاد مرکزی ساماندهی هر ماه یکبار با حضور شهردار منطقه برگزار شود تا دیگر شاهد آسیب های اجتماعی نباشیم.

انتهای پیام/

 


 

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 53168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =