حذف دریچه‌های زائد و همسطح‌سازی در ۵۵ نقطه از معابر منطقه ۲۲

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه فعالیت های گوناگون عمرانی در سطح منطقه با همکاری نواحی شش گانه در حال اجرا است؛ گفت: حذف دریچه‌های زائد و همسطح‌سازی در ۵۵ نقطه از معابر محدوده ناحیه ۴ منطقه ۲۲ به اجرا در می آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی اظهار کرد: یکی از دغدغه های شهروندان در تردد از معابر همسطح نبودن دریچه های انهار و تاسیسات شهری است که در این راستا اقداماتی برای حذف دریچه‌های زائد و همسطح‌سازی در معابر براساس اولویت بندی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این عملیات در راستای اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت است، که با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ایمن سازی معابر شهری صورت می گیرد.

ایرانشاهی ادامه داد: در حال حاضر در ناحیه چهار منطقه ۲۲ تاکنون ۵۵ نقطه در پنج معبر شناسایی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ ادامه داد: در خیابان شهرکی ۲۵ نقطه، تقاطع بلوار مجتبی تهرانی و شهرکی ۶ نقطه، بلوار تندرستی۶ نقطه، تقاطع تندرستی و پژوهش ۱۰ نقطه و تقاطع پژوهش و فهمیده ۸ نقطه مورد شناسایی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان شد: در صورتی که دریچه زائد در معابر وجود دارد یا اینکه نیازمند هم سطح سازی است شهروندان می توانند با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا همکارانم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع نقطه مورد نظر کنند.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 53170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =