جانمایی و احداث ۲ هزار متر طول نیوجرسی در بزرگراه شهید یاسینی 

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۱۳ از جانمایی و نصب ۲ هزار متر طول نیوجرسی در سه نقطه از بزرگراه شهید یاسینی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۱۳ در خصوص نصب نیوجرسی در محور بزرگراه شهید یاسینی گفت: به منظور ایمن سازی این محور و جلوگیری از حوادث احتمالی تصادفات، عملیات نصب نیوجرسی به طول ۲ هزار متر در بزرگراه شهید یاسینی محور  غرب به شرق زیر پل شهید سلیمانی و محور شرق به غرب زیر پل شهید سلیمانی ، مقابل پهلوگاه افست و نرسیده به خروجی پل شهید سلیمانی اجرایی شد.

وی در خصوص علت جایگزین کردن نیوجرسی‌ به جای گاردریل‌ها در بزرگراه شهید یاسینی، ایمنی بیشتر در محدوده این بزرگراه عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مزیت های نصب نیوجرسی نسبت به گاردریل و نرده های فلزی برای جداسازی مسیر های رفت و برگشت ، علاوه بر استحکام لازم ، عدم نیاز آن ها به تعمیر و نگهداری و افزایش ضریب ایمنی خودرو های عبوری است.  

هنجن خاطرنشان کرد: از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت اصول ایمنی و توجه به علائم ترافیکی در محدوده اجرای پروژه با سرعت مطمئن تردد کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 53187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =