نواخته‌شدن زنگ سلامت در مدرسه دکتر نخلی منطقه ۲۲

با حضور مدیران شهری منطقه ۲۲ و به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت، زنگ سلامت با شعار "حال خوب ساختنی است" در مدرسه دکتر نخلی در ناحیه۲ این منطقه به صدا درآمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: حال خوب شهروندان منوط به تصمیم های درست و عاقلانه‌ای است که می بایست مدیریت شهری در گرفتن این تصمیمات، یاری‌رسان شهروندان باشد.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه شهردار تهران به موضوعات حوزه سلامت در دوره جدید مدیریت شهری می بایست از ظرفیت‌های های این دوره مدیریت شهری نسبت به پیاده سازی طرح های سلامت محور و توجه ویژه به موضوعات سلامت نهایت بهره را برده و کیفیت زندگی شهروندان را بالا ببریم.

خداوردی اضافه کرد: باعث خرسندی است که مدیریت شهری در نشاط و تحرک دانش آموزان نقش به سزایی دارد و منطقه ۲۲ به دلیل دارا بودن ظرفیت ها و امکانات مناسب و تعدد بوستان‌های منطقه ای و فرامنطقه ای، یکی از بهترین مناطق شهری شهر تهران جهت پیاده سازی برنامه های سلامت محور به شمار می رود.

گفتنی است؛ مدرسه استاد احمد نخلی در شهرک صدرا واقع شده و دارای ۱۵ کلاس درس ۲ اتاق اداری، ۲ آزمایشگاه و همچنین نمازخانه، کتابخانه و سالن چندمنظوره است که به کمک شهرداری منطقه۲۲ در سال گذشته به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام /

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 53269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =