هیات امنای محلات تهران در ۳۵۲ محله آغاز به کار کرد

همزمان با دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، هیات امنای محلات پایتخت با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار پایتخت و مدیران شهری آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهدی چمران  رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اهمیت و نقش شورا ها و گرامیداشت این روز، از آغاز به کار هیئت امنای ۳۵۲ محله پایتخت، همزمان با روز تأسیس شوراها خبر داد و گفت: شوراها تجلی استقرار حکومت مردمی است و امروز به مناسبت روز شوراها، حرکت جدیدی آغاز خواهد شد.

وی افزود: این اقدام به همت شورای ششم است و ما در این لحظه شاهد تشکیل جلسه رسمی امنای محلات در جای جای شهر تهران خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: ️در این دوره دیدارهای صمیمانه به طور مرتب با اعضای هیئت امنای محلات برگزار می شود و در هیئت امنا از ادارات دیگر همچون آموزش و پرورش و پلیس حضور دارند تا بتوان به بهترین شکل مشکلات را حل کرد.

مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ در پایان این جلسه ضمن تبریک و گرامیداشت روز شورا گفت: سهم منطقه ۱۰ از ۳۵۲ محله در پایتخت ۱۰محله و تعداد ۱۰هیئت امنا متشکل از ۲۱۰  افراد است.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی شورای ششم شهر تهران در خصوص نحوه اجرا و آغاز به کار هیئت امنای هر محله در شهر تهران  از هفته پیش رو با هماهنگی های معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ جلسات منظم  با هیئت امنا برگزار خواهد شد و اختیارات و اطلاعات لازم را در راستای نحوه  فعالیت ها به عزیزان تفویض خواهد شد.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 53552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =