مسؤولیت شهرداران مدارس تا شعاع ۵۰۰متری مدرسه

حوزه مسئولیتی شهرداران مدارس تا شعاع ۵۰۰ متری مدرسه مشخص شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ پایتخت گفت: به منظور تقویت حس مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان جهت ایجاد حس تعلق نسبت به محیط زندگی در بین نوجوانان به ویژه دانش آموزان، طرح شهردار مدرسه که یکی از قدیمی ترین طرح های مشترک بین شهرداری تهران و آموزش و پرورش است در بسیاری از مدارس منطقه اجرا شد . 

شهرداران مدارس در این دوره علاوه بر اینکه در خصوص محیط مدرسه مسؤولیت دارند حوزه مسؤولیتی آنها تا شعاع ۵۰۰ متری مدرسه نیز مشخص شده است ، که برای حل مشکلات نیاز است با یکدیگر همفکری داشته باشند.

سالاری پور با بیان اینکه پس از حکم تنفیض شهرداران مدارس ، شهرداران موظف هستند که معضلات و مشکلات را به همراه شهرداران نواحی شناسایی  و احصاء کرده و به اطلاع ما برسانند ، افزود : این دوره از طرح شهردار مدرسه با شعار تعهد مشارکت و مسئولیت پذیری اجرا شده که انتظار ما از شهرداران مدارس با توجه به پایان سال تحصیلی و آغاز تعطیلات تابستانی مشارکت پذیری بیشتر در حوزه مدیریت شهری است .
در همین راستا علی زیاری شهردار ناحیه ۳ به همراه شهرداران مدارس از شعاع ۵۰۰ متری مدارس سطح ناحیه بازدید و ایمن سازی معابر منتهی به مدارس،نظافت و پاکسازی معابر را در دستور کار ادارات ناحیه قرار داد .

انتهای پیام/

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 53803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =