۴۲هزار متر مربع روکش مکانیزه و دستی آسفالت در منطقه ۱۶

بیش از ۶۴۰۰ تن آسفالت به منظور انجام روکش مکانیزه و دستی آسفالت در محورهای مختلف منطقه ۱۶ به مساحت بیش از ۴۲ هزار مترمربع انجام شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، محمد امین سالاری پور  شهردار منطقه  در خصوص عملکرد حوزه فنی و عمرانی گفت: یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری در دوره کنونی، با توجه به طرح تحول خدمت ، انجام اقدامات فنی و عمرانی برای بازپیرایی، بهسازی، ترمیم و مرمت ابنیه، معابر در سطح است.

سالاری پور با بیان اینکه یکی از تأکیدات شهردار تهران افزایش رضایتمندی شهروندان و خدمت‌رسانی به آنهاست، اظهار کرد: ارتقای کیفیت آسفالت معابر اصلی و فرعی یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری و یکی از موضوعات ملموسی است که شهروندان به طور روزانه با آن در ارتباط هستند و بهسازی و بهبود وضعیت آنها می‌تواند رضایتمندی بیشتر آنها را به همراه داشته باشد.
شهردار منطقه تصریح کرد: فرسودگی وضعیت معابر از معضلات اصلی منطفه است که پر این دوره با رویکرد توسعه محله‌ای و انجام پروژه‌های کوچک مقیاس ، درصدد ایجاد رضایت شهروندی و افزایش استانداردهای شهروندی در محلات منطقه هستیم . 
سالاری پور همچنین از مناسب سازی معابر در سطح منطقه خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری منطقه ۱۶، تسریع در روند مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها است. در این خصوص ، بیش از ۲۲مورد در الگوی خدمت مناسب شده است .

انتهای پیام/

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 53807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =