امکان سنجی امتداد بخش جنوبی خط ۳ مترو به پردیس آموزشی و درمانی حکیم

مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با هدف بررسی زیرساختهای لازم برای امتداد بخش جنوبی خط ۳ مترو به منطقه ۱۸ آمد و جزئیات این طرح مهم را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان این بازدید  که با همراهی محمد فیاض شهردار وتنی چنداز مدیران منطقه به انجام رسید و معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در محل پیشنهادی مجتمع ایستگاهی بخش جنوبی خط ۳ مترو حاضر و از نزدیک ظرفیت های موجود و وضعیت اراضی پیرامونی را برای امتداد بخش جنوبی خط ۳ مترو به داخل بافت مسکونی این منطقه را بررسی کرد.

برپایه این گزارش، بازدید از پردیس آموزشی و درمانی کودکان حکیم واقع در خیابان منصور عمرانی و امکان سنجی ایجاد ایستگاه جدید در مجاورت آن بخش دیگری از برنامه حضور معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در این منطقه بود.

بررسی موقعیت جغرافیائی میدان الغدیر برای ایجاد یک ایستگاه دیگر در بخش جنوبی خط ۳ مترو بخش پایانی برنامه بازدید معاون شهردار تهران از منطقه ۱۸ بود که تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شد.

گفتنی است : منطقه ۱۸ تهران در حال حاضر دارای دو ایستگاه آزادگان و نعمت آباد در بخش جنوبی خط ۳ مترو بوده که خط راه آهن تهران به اهواز مانع سهولت استفاده شهروندان شده و پس از بازدید اخیر حناچی شهردار محترم تهران از محل احداث پردیس آموزشی و درمانی کودکان حکیم و به دستور ایشان، امکان سنجی برای امتداد بخش جنوبی این خط به داخل محدوده صورت گرفت.

۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =