به گزارش شهر، این کتاب در ۴۰۶ صفحه به همت همایون گلستانه گردآوری و ترجمه شده و در تهیه آن آرمیتا سراج زاهدی و سامان صادقی نیز همکاری کرده اند.
در محیط بسیار رقابتی دنیای معاصر، مکانها به طور فزاینده ای برای جلب سرمایه های اقتصادی و انسانی به رقابت با یکدیگر می پردازند. از این رو طی دو دهه گذشته برندینگ مکان به عنوان پدیده ای که می تواند با خلق هویت و مزیت رقابتی پایدار بر تصور مخاطبان و ذینفات تاثیر گذاشته و به طور خاص ارز منحصر بفردی را در ارتباط با هویت مکان در ذهن آنها ایجاد کند، محبوبیت ویژه ای در میان پژوهشگران و فعالان حرفه ای رشته های مرتبط با این حوزه پیدا کرده است.
بر این اساس، ایده اصلی این کتاب بر پایه تدوین مجموعه ای از معتبرترین و پرکاربردترین مقالات موجود در حوزه مطالعاتی برندینگ مکان و با نگرش بازخوانی و بازاندیشی درخصوص موضوع برندینگ مکان از زوایا و دیدگاه های مختلف شکل گرفت. این مجموعه با هدف بازتعریف ماهیت واقعی برندینگ مکان و کابردهای متعدد آن در فرآیندهای بازاریابی، برنامه ریزی، توسعه و مدیریت مکان تدوین شده است.
شمارگان این کتاب یکهزار نسخه است.
نظر شما