رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان الزامی است

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه هنوز به کنترل کامل و سرکوب کرونا دست نیافته‌ایم، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان الزامی است و همه باید در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم، حمید چوبینه درباره آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در شهرداری تهران گفت: شناسایی و غربالگری موارد ابتلا به کرونا در شهرداری تهران همچون گذشته ادامه دارد و به طور کلی علیرغم اینکه روند ابتلا در تهران و شهرداری کاهشی بوده ولی طی روزهای اخیر دوباره تغییرهایی در ابتلا به کرونا ایجاد شده است و اندکی آمارها افزایش یافته است.

او افزود: امیدواریم دوباره شاهد موج و پیک جدید کرونا نباشیم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان الزامی است و همه باید در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشند چرا که ابتلا حتی یک مورد هم می‌تواند خطرات غیرقابل جبرانی به همراه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه هنوز به کنترل کامل و سرکوب کرونا دست نیافته‌ایم، گفت: رعایت پروتکل‌ها به صورت کامل باید جزو اولویت‌های شهروندان باشد.

حمید چوبینه در پاسخ به این پرسش که آخرین آمار ابتلا به کرونا در شهرداری تهران چه تعداد بوده است، ‌گفت: حدود ۲۴۰۰ نفر در شهرداری تهران مبتلا به کرونا شده‌اند و آمار فوتی‌ها و مرگ و میر ناشی از این بیماری در اختیار سازمان مدیریت بحران است ولی باید توجه داشت نیروهای شهرداری بخشی از آن قراردادی و بخشی کارگری هستند و ممکن است تعدادی از افراد مبتلا به این بیماری شده باشند و ما آماری از آنها نداشته باشیم.

۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 7982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =