غرس نهال با مشارکت اقشار مختلف شهروندان در بوستانها

به مناسبت فرا رسیدن پانزدهم اسفند ماه مصادف با آغاز هفته درختکاری، اقشار مختلف شهروندان منطقه ۱۸ تهران دوشادوش مدیران شهری مبادرت به غرس نهال در بوستانهای شاخص کردند.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، در جریان مراسمی که به همت مدیریت شهری منطقه همزمان بافرارسیدن هفته درختکاری در بوستانها و مراکز عمومی سطح محلات و شهرکهای بخش حریم ترتیب داده شده بود، جمع کثیری از اقشار مختلف شهروندان در معیت معاونین، مدیران و شهرداران نواحی هفتگانه منطقه حضور داشته و نهالهائی را به زمین نشاندند.

سید محمد فیاض شهردار منطقه طی سخنانی در حاشیه این مراسم با اشاره به این نکته که با تلاشهای صورت گرفته، سرانه فضای سبز در این بخش از پایتخت افزایش یافته، اضافه کرد : در حال حاضر منطقه با دارا بودن تعداد ۱۰۶ بوستان تکمیل شده و یا در دست احداث، سرانه بیش از ۱۷ متر مربع به ازای هر شهروند در زمره مناطق برخوردار بوده و با برنامه ریزی اصولی در صدد حفظ این دستاود ارزشمند و توسعه آن است.

او همچنین ادامه داد : به مناسبت فرا رسیدن هفته درختکاری، تعداد ۱۵ هزار اصله نهال در بوستانها، مراکز عمومی، منازل شهروندان و حاشیه معابر با مشارکت مدیران شهری و شهروندان غرس شد.

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: 9046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =