تلاش بی وقفه مدیریت شهری شمال تهران در نگهداشت شهر

نگهداشت شهر ویترین عملکرد شهرداری است و مدیریت شهری منطقه یک، تکمیل پروژه های اولویت دار و کوچک مقیاس محلی را با تلاش و اهتمام ویژه در دستور کار دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست با معاونین و مدیران بر توجه به انتظارات شهروندان در نگهداشت شهر، تکمیل پروژه های اولویت دار شمال تهران چون ۳۵ متری شهید افتخاری، میدانگاه صالحیه(ع)، بهسازی انهار خیابان شریعتی و پروژه های کوچک مقیاس در سطح محلات ۲۷ گانه، تاکید نمود و گفت: کلیه مدیران تلاش و جدیت در تکمیل پروژه های نیمه کاره را در اولویت کار خود قرار دهند تا افتتاح آن ها در موعد مقرر انجام شود.

موسوی مدیریت پاسخگویی به مراجعین را در وضعیت جدید کرونایی ضروری دانست و اظهار داشت: مدیران باید پروتکل های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا را جدی گرفته و در عین حال تدابیر لازم در پاسخگویی مناسب به شهروندان و عدم وقفه در خدمات قابل ارائه را مد نظر داشته باشند.

جدیت در برخورد با متخلفین ساختمانی و اعمال قانون، توجه شایسته به موضوع ارزیابی عملکرد و نهایتا تکریم و معرفه معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه یک از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود. 

گفتنی است شهردار منطقه یک ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه و اقدامات سید مهدی موسوی قاسمی در انجام وظایف محوله و اداره حوزه مالی این منطقه با شفافیت و در بهترین شکل ممکن، ایشان را به سمت مشاور و وفا قائم مقامی از مدیران با سابقه حوزه مالی شهرداری تهران را نیز به سمت سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه یک منصوب کرد.
 

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 10034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =