میدانگاه صالحیه (ع) برای مراسم شب های قدر آماده می شود

میدانگاه صالحیه(ع) در پایانه قدیم تجریش با تلاش شبانه روزی مدیریت شهری منطقه یک و نواحی دهگانه برای برپایی مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به اهمیت برگزاری مراسم شبهای قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی و  فاصله گذاری اجتماعی و با هماهنگی تولیت آستان مقدس صالح ابن موسی الکاظم (ع)، طی عملیات شبانه روزی همه معاونت ها و حوزه های اجرایی شهرداری منطقه، نسبت به آماده سازی میدانگاه صالحیه (ع)،  در پایانه قدیم اتوبوسرانی، جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم پرفیض شب‌های قدر اقدام شد.

شهردار منطقه یک رعایت سلسله مراتب تشرف به مرقد مطهر صالح بن موسی الکاظم(ع) را از دیگر اهداف این طرح دانست و گفت: با ساماندهی و ایجاد میدانگاه صالحیه(ع) زایرین امامزاده صالح (ع) جهت تشرف از فضای معنوی اجرا شده بهره مند خواهند شد.

موسوی گفت: این اقدام نشانگر اهمیت نقش توسعه فضاهای پیاده و جلوگیری از غلبه سواره در پروژه های شهری است که با اجرای آن کمبود فضای سبز در نقطه مرکزی شمال تهران تامین، آسیب های اجتماعی به دلیل نقاط بی دفاع شهری کاهش و از موهبت رودخانه مقصودبیک در فضاسازی شهری این میدان بهره گرفته می شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 10151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =