۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 10358
بازگشایی روز بازارهای منطقه ۱۷

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۱۷ از فعالیت مجدد بازار روزها ( دوشنبه و پنج شنبه ) منطقه ۱۷ با رعایت پروتکل بهداشتی خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، معصومه غلامعلی با اعلام این خبر گفت: از هفته جاری فعالیت دوشنبه بازار واقع در خیابان قزوین گاراز شیخ محمدی وپنج شنبه بازار واقع در خیابان مسجد باغ سبزی در فضای روباز و با رعایت فاصله گذاری و پروتکل بهداشتی مجدد شروع به فعالیت خواهند داشت.

او تاکید کرد: به‌منظور پبشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا و سلامت شهروندان از غرفه‌داران و شهروندان درخواست داریم در هنگام مراجعه به روز بازارها حتما از ماسک استفاده کنند.

غلامعلی به گشت ویژه شناسایی و جمع آوری سگهای بدون صاحب نیز اشاره کرد، گفت: در راستای رفاه و امنیت شهروندان و صیانت از سلامت ساکنین محترم دارالشهدای تهران این اداره نسبت به اعزام اکیپ زنده گیری سگ ها ولگرد خیابانی جهت جمع آوری و انتقال یک قلاده سگ بدون صاحب که اخیراً در بوستان ابوذر مشاهده و گزارش شده بود اقدام کرد.

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای جمع آوری این حیوانات از محیط زیست و سطح منطقه توضیح داد این حیوانات به محل های مخصوص منتقل می‌شوند تا در آنجا توسط پزشکان پالایش واکسن کوبی و درنهایت عقیم و پلاک‌گذاری شوند.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 10358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =