افزایش سطح ایمنی دانش آموزان با اجرای اقدامات ترافیکی و عمرانی مدارس در منطقه 8

شهردار منطقه 8 به همراه رئیس آموزش و پرورش منطقه از هنرستان کارآموز بازدید کرده و از اجرای اقدامات ترافیکی به منظور افزایش سطح ایمنی دانش آموزان این مرکز آموزشی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مسعود رنجبریان گفت: با هدف آماده سازی مراکز آموزشی و فراهم کردن بستر مناسب برای حضور دانش آموزان همچنین به منظور ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان و کاهش حجم ترافیک تا قبل از بازگشایی مدارس بهسازی و مناسب سازی محدوده منتهی به هنرستان کارآموز انجام خواهد شد.

شهردار منطقه همچنین با اشاره به تعامل مدیریت شهری با آموزش و پرورش منطقه افزود: اقدامات عمرانی قابل توجهی برای حل مشکل مدارس در دستور کار قرار گرفته است. برای رفع کمبودها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مینو زمان رییس آموزش و پرورش منطقه 8 تهران نیز از تعامل شهرداری این منطقه ابراز قدردانی کرد و گفت: شاهد تعامل بسیار سازنده برای رفع مشکلات مدارس از سوی مدیریت شهری منطقه 8 هستیم و امیدواریم با تعامل و همکاری بین مجموعه شهرداری و آموزش و پرورش در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و... بیش از پیش برای رفاه و شادابی دانش آموزانمان گام برداریم.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 10534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =