برگزاری جشنواره های مجازی هفته ملی بدون دخانیات در منطقه ۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: ویژه برنامه های هفته بدون دخانیات با هدف جلب مشارکت حداکثری شهروندان در حوزه مبارزه با استعمال دخانیات، در دو بخش مجازی و حضوری آموزشی برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، محمد خادمی با تشریح ویژه برنامه های هفته ملی بدون دخانیات گفت :  ویژه برنامه های مجازی هفته ملی بدون دخانیات از چهارم تا دهم خرداد ماه با طراحی و اکران طرحهای گرافیگی در شبکه های اجتماعی، برگزاری وبینارهای آموزشی تخصصی ، معرفی کانون های پیشگیری از استعمال دخانیات در محلات و اعلام فراخوان و جمع آوری تجارب ارسالی از سوی شهروندان که سابقه ترک موفق استعمال دخانیات داشتند، کلید خواهد خورد .
او افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع پیشگیری از مصرف قلیان در بوستان پلیس و تقدیر از دبیران محله ای و منطقه ای کانون پیشگیری از استعمال دخانیات (پاد) در محلات ۲۰ گانه از دیگر برنامه های هفته بدون دخانیات است .
معاون شهردار منطقه ۴ با اشاره به برگزاری جشنواره مجازی هفته بدون دخانیات افزود : این جشنواره با هدف افزایش آگاهی و شناخت از خود و به کارگیری مهارت های رفتاری مناسب در برابر فشارهای مصرف دخانیات در کودکان ، نوجوانان و جوانان  با برگزاری مسابقات نقاشی ، داستان کوتاه و گویندگی اجرا خواهد شد که مهلت ارسال آثار تا ۲۵ خرداد تعیین شده است.

۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 10868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =