برنامه های هفته بدون دخانیات در منطقه ۱۴

همزمان با "هفته ملی بدون دخانیات" برنامه های متعددی در منطقه ۱۴ با محوریت فضای مجازی اجراشده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، سعید تیموری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره گفت:  این برنامه ها به منظور ارتقای آگاهی های عمومی شهروندان درخصوص شناخت مضرات استعمال دخانیات با شعار"تعهد من، ترک قلیان"  برگزار شده است.

تیموری افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت در اجرای برنامه های حضوری، مواردی از جمله اطلاع رسانی برنامه ها از طریق بارگذاری کلیپ های آموزشی، پیام های آموزشی در فضای مجازی، چاپ، نصب بنرها و پوسترهای خلاقانه مرتبط با دخانیات در معابر اصلی اجرایی شد.

برپایی کلاس آموزش مجازی تخصصی با موضوعات سلامت محور و پیشگیری از دخانیات  همچنین وبینارهای تخصصی با موضوعات مرتبط باقلیان و تهدیدهای آن برای جوانان، خانواده و جامعه  از جمله برنامه های آموزشی است  که باحضور کارشناسان متخصص و اشتراک گذاری تولیدات محتوایی در محلات اجرایی شده است.

تیموری در ادامه به اجرای برنامه های هفته دخانیات  به میزبانی  بوستان هایی منطقه چون ترنج، گلزار و سهند با حضور نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت:  در کنار آن اجرای جشنواره مجازی هفته بدون دخانیات در زمینه نقاشی، داستان کوتاه و گویندگی، اجرای پرفورمنس آموزشی با موضوع پیشگیری از مصرف قلیان و سینما سلامت نیز در محلات  به اجرا در آمده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطرنشان کرد: جمع آوری آثار ارسالی تجارب شهروندان در ترک سیگار و قلیان، تقدیر ازدبیران محله ای کانون پیشگیری از استعمال دخانیات، افراد شاخص و سازمانهای مردم نهاد فعال دراین حوزه، همچنین  عضوگیری و توسعه کانون پیشگیری از دخانیات در منطقه  از ویژه برنامه هایی است که  به همین مناسبت در محلات منطقه ۱۴به اجرا در آمد.

۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 10888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =