حضور استاندار و فرماندار در محل حادثه/ تشکیل ستاد بحران

سخنگوی آتش نشانی خبر داد که استاندار و فرماندار و مقامات ذیربط هم اکنون در محل حادثه حضور دارند.

جلال ملکی - سخنگوی آتش نشانی تهران - درباره آتش سوزی پالایشگاه ری گفت: ساعت  19:18 امروز چهارشنبه 12 خرداد، اعلام آتش سوزی در محوطه پالایشگاه ری اعلام شد و هم اکنون آتش نشانان برای اطفای حریق در محوطه مشغول هستند.

او گفت: 6 ایستگاه آتش نشانی در محل فعالیت می کند و چندین دستگاه مخازن آب و خودروهای فوماتیک در محل حضور دارند و عوامل آتش نشانی پالایشگاه هم حضور دارند. و در صورت نیاز نیروهای جدید به محل حادثه اعزام خواهد شد.

سخنگوی آتش نشانی افزود: آن طور که به ما اطلاع داده اند یکی از مخازن دچار آتش سوزی شده و تعدادی از آتش نشانان از چند سو با توجه به امکاناتی که دارند مشغول خنک کردن مخازن کناری مخزن در حال سوخت هستند تا آتش به سایر مخازن سرایت نکند و گروهی از آتش نشانان هم  به آتش حمله ور شده اند.

او با بیان این که تاکنون خبر دقیقی از مصدومان در دست نیست و اگر اطلاعات دقیقی به دست برسد حتما اعلام می کنیم. گفت: هم اکنون استاندار و فرماندار و مقامات ذیربط در محل حادثه حضور دارند و تلاش برای اطفای حریق ادامه دارد.  

به گفته ملکی حضور آتش نشانان در محل حادثه برای کمک رسانی به ناوگان آتش نشانی پالایشگاه شهید تندگویان بوده است و مسئولیت اصلی اطفای حریق با آتش نشانی خود پالایشگاه است.

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر: 10997

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =