نمایش مجازی آثار شهروندان منطقه ۱۹ از زیبایی های طبیعت

همزمان با هفته جهانی محیط زیست، برنامه های مناسبتی مختلفی در راستای نهادینه سازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست تدارک دیده شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به ضرورت حفظ حیات محیط زیست و نهادینه سازی آن به عنوان یک فرهنگ عمومی در بین شهروندان گفت: در همین راستا برنامه های مناسبتی مختلفی همزمان با هفته جهانی محیط زیست تدارک دیده شده که برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع «زیبایی های طبیعت» از جمله آن ها است.

او مدت برگزاری مسابقه عکاسی را تا ۲۰ خرداد اعلام کرد و افزود: در پایان این مسابقه از ۵ اثر برگزیده تقدیر خواهد شد.

به گفته توکلی این مسابقه با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها برای کاهش مسافرت شهروندان، تدارک دیده شده تا تصاویر دریافتی از شهروندان در صفحه اینستاگرام اداره محیط زیست بازنشر شود و همه مخاطبین بصورت مجازی از دیدن این مناظر لذت ببرند.

او درخصوص نحوه ارسال آثار مسابقه بیان کرد: شهروندان می توانند تصاویر خود را از طریق آدرس اینستاگرام mohitezist_region۱۹@ ارسال و یا به آدرس mohitezist۱۹@gmail.com ایمیل کنند. همچنین زمینه ثبت آثار برای شهروندان منطقه از طریق واتساپ، تلگرام و یا اپلیکیشن شاد به شماره همراه ۰۹۱۲۸۱۹۸۴۴۹ فراهم شده است.

این مقام مسئول همچنین از تدارک مسابقه بهترین ها از دور ریختنی ها به مناسبت این هفته جهانی خبر داد و گفت: علاقه مندان فرصت دارند آثار خود را تا ۱۷ خرداد به اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه ۱۹ و یا سرای محله شکوفه جنوبی تحویل داده و از جوایز آن بهره مند شوند.

شهردار منطقه ادامه داد: توزیع کیسه های پارچه ای و بروشورهای آموزشی و اعزام شهروندان به بازار گل و گیاه شهید محلاتی از دیگر اقدامات زیست محیطی این منطقه به مناسبت هفته جهانی محیط زیست محسوب می شود. ضمن اینکه به همین مناسبت پیام های زیست محیطی و فیلم های آموزشی درخصوص مباحث عوامل آلوده کننده زمین، نقش پسماندها در تخریب محیط زیست و ... در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 11012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =