برپایی گذر نشاط در بوستان حدیدچی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه ( س ) و روز ملی دختران، گذر نشاط با رعایت دستور العمل های بهداشتی به مدت یک هفته در بوستان بانو مرضیه حدیدچی برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمد خادمی با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اعلام کرد : با همکاری اداره امور بانوان و ادارت ورزش و سلامت شهرداری منطقه ۴ و به منظور معرفی ویژگی های ارزنده حضرت معصومه (س) گذر نشاط شامل برنامه های ورزشی ، هنری ، آموزشی و مشاوره  به مدت یک هفته از ۲۲ تا ۲۷ خرداد در بوستان بانو مرضیه حدیدچی برپا خواهد شد .
او در ادامه با تشریح گذر نشاط منطقه ۴ در روز دختر افزود : در نخستین روز هفته بزرگداشت دختران، مراسم جشنی در روز شنبه ۲۲ خرداد با اجرای مولودی خوانی و اهدا جایزه به دختران برتر روزه اولی از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در بوستان بانوان مرضیه حدیدچی برگزار می شود.
معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه از حضور بانوان منطقه ۴ در نمایشگاه دست آفریده های زنان کار آفرین خبر داد و گفت : همزمان با هفته صنایع دستی ، بانوان کار آفرین منطقه ۴ دستاوردهای خود شامل انواع صنایع دستی و گلیم را در این نمایشگاه که از ۱۸ تا ۲۵ خرداد در دریاچه شهدای خلیج فارس برپا می شود را به نمایش خواهند گذاشت.

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 11138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =