کاهش ۳۰ درصدی تلفات جانی در تصادفات شمال تهران  با همکاری پلیس راهور

تلفات جانی در تصادفات محدوده منطقه یک درسال ۱۳۹۹با همکاری های پلیس راهور با مدیریت شهری و ساماندهی اقدامات پیشگیرانه در شمال تهران 30 درصد کاهش یافت .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست دوره ای مدیران شهری شمال تهران با فرماندهان پلیس راهور که به منظور هم اندیشی در ساماندهی و اجرای پروژه های ترافیکی و همچنین تقدیر از تعاملات مثبت و همکاری های نزدیک فرماندهان راهور با مدیریت شهری با حضور سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، جمعی از فرماندهان پلیس راهور، محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران شهری منطقه یک، در سالن اجتماعات شهرداری این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: حرکت به سوی شهر انسان محور به جای خودرو محوری، اساس اجرای طرح ها و پروژه های ترافیکی شمال تهران است.

او افزود: پروژه های ترافیکی شمال تهران از جمله پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری و اتصال آن به بزرگراه امام علی (ع) جنوب، تعریض خیابان حمید و احداث خیابان کامل در محور خیابان شهرداری، جا به جایی پایانه تجریش و اجرای میدانگاه صالحیه (ع) و ... همگی با هدف سوق دادن شهر به سوی انسان محوری به جای خودرو محوری است که در این راستا همکاری های موثر و کارگشای پلیس راهور با مدیریت شهری شایسته تقدیر است.

سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز ضمن استقبال از اجرای پروژه های ترافیکی انسان محور در شمال تهران، آمادگی مجموعه راهور را در فراهم نمودن بسترها و صورت دادن اقدامات لازم جهت تسهیل و تسریع در اجرای پروژه های ترافیکی در منطقه یک اعلام کرد.

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
کد خبر: 11152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =