اجرای طرح باغچه همسایگی در شهرک پردیسان منطقه ۲

نخستین باغچه همسایگی در راستای اجرای طرح کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی با مشارکت شهروندان در شهرک پردیسان منطقه۲ اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، ساسان مسعودی، مشاوراجرایی شهردار منطقه دو در برگزاری این رویداد محلی که با حضور مدیران شهری و ساکنان شهرک برگزار شد، گفت: طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی می تواند فرصتی باشد که در حوزه های موضوعی آن اعم از همسایگی و مشارکت، قوانین و حریم خصوصی و مدیریت و کاهش پسماند، بتوان از کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه بهره برد.
او با تشکر از استقبال و مشارکت حداکثری شهروندان شهرک پردیسان  در راستای اجرای شیوه نامه طرح "کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی" و طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی ،گفت: کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه توسط شهروندان می تواند فرصتی برای بهبود و ارتقاء زیبایی منظر محیط زندگی، توسعه فضاهای سبز محلی، تقویت تعاملات میان همسایگان، ارتقاء حس مسئولیت پذیری و در نهایت افزایش حس تعلق به محیط زندگی شود و تعاملات میان افراد یک خانواده را نیز تقویت کند.
براساس این گزارش در راستای این طرح به همت اداره آموزش های شهروندی و شهرداری ناحیه۷ ، تسطیح، نخاله کشی و رگلاژ باغچه  جهت کاشت  گیاهان دارویی انجام شد.
در حاشیه این رویداد ضمن اینکه کودکان لانه هایی برای پرندگان تهیه و نصب کردند ،فضایی برای سرگرمی و کشیدن نقاشی توسط کودکان و اهدای جوایز به آنان، با حضور گروه شادی برپا شد تا فضای شاد و مفرحی برای کلیه شهروندان حاضر ایجاد شود و در انتها نیز مدیران شهری با مشارکت شهروندان به کاشت گیاهان پرداختند.

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 11198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =