معابر و دیوارهای شهری منطقه ۶ از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شد

فرزاد هنرور سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ گفت: پاکسازی سطح منطقه از تبلیغات نامزدهای انتخابات، پس از اعلام پایان رای گیری از سوی نواحی شش گانه قلب پایتخت انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست در خصوص پاکسازی بنرها و پوسترها از سطح منطقه گفت: تمامی پوسترها و تراکت های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات، با استفاده از تمام تجهیزات و عوامل اجرایی و در یک عملیات هماهنگ و یکپارچه نسبت به زدودن چهره منطقه از اقلام تبلیغاتی انتخابات انجام شد.

وی اظهار داشت: پس از اعلام زمان پایان رای گیری سازه ها و داربست های نصب شده در میادین و معابر اصلی نیز جمع آوری و همه شعارنویسی ها با استفاده از مواد پوشاننده نیز در نواحی پاکسازی و همچنین بنرهای تبلیغاتی جمع آوری و رفت و روب معابر نیز با بسیج نیروهای خدمات شهری به اتمام رسید.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری  همزمان با انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 11278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =