ورزشگاه پوریای ولی بازگشایی شد

ورزشگاه بازسازی شده پوریای ولی طی مراسمی با حضور رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار، مدیران شهرداری و رابط شورایاران منطقه ۱۹ و نیز پیشکسوتان ورزشی همزمان با دهه مبارک کرامت بازگشایی شد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم امیر محسنی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تشکر از مدیریت شهری این منطقه در اولویت دهی به برنامه ها و پروژه های ورزشی بیان کرد: این ورزشگاه فاقد سیستم اعلان حریق بود که طی بازسازی های انجام شده ضمن رعایت اصول فنی و HSE به این سیستم نیز مجهز شد.
او با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ مجموعه ورزشی برای بازسازی برون سپاری شده است، اظهار کرد: اقدامات عمرانی انجام شده در ورزشگاه پوریای ولی در راستای رفاه و ارتقاء امنیت جانی شهروندان انجام شده و تلاش ما براین است تا بتوانیم سایر مجموعه های ورزشی را نیز براساس استانداردهای جهانی بازسازی کنیم.
به گفته محسنی سالن ورزشی پوریای ولی چند منظوره بوده و با برخورداری از سالن های ورزشی مختلف زمینه بهره مندی همه گروه های سنی را از خدمات ورزشی فراهم کرده است.
علی توکلی شهردار منطقه نیز در این مراسم ضمن تشکر از پیگیری های رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در رسیدگی به مجموعه های ورزشی و بهسازی آن ها بیان کرد: اقدامات عمرانی انجام شده در ورزشگاه پوریای ولی نزدیک سه ماه بطول انجامید و طی آن تمامی سالن ها و امکانات این مجموعه بازسازی کامل شدند.
او ادامه داد: تعویض ۹۴۰ متر مربع کف پوش، رنگ آمیزی و بازسازی سالن های رزمی و کشتی، تعویض تشک کشتی و ضربه گیر، تعویض درب و مرمت سرویس های بهداشتی  از جمله اقدامات عمرانی اجرایی برای بازسازی این مجموعه ورزشی محسوب می شود.
این مجموعه مجهز به سالن های مختلف از جمله تی آر ایکس، کشتی، رزمی، سالن ورزش های توپی شامل والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال، بدمینتون، کاراته، تکواندو و ... است.
شهردار منطقه با اشاره به محوریت توسعه امکانات و فرصت های ورزشی در این منطقه اظهار کرد: در همین راستا اواخر سال گذشته ضمن بهره برداری از ۵ قطعه زمین تنیس خاکی منطقه و بیش از ۱۰ زمین چمن مصنوعی نیز بهسازی شد.  
براساس این گزارش بهنام ابوالقاسم پور و مهدی امیرآبادی بازیکنان پیشکسوت فوتبال کشور از مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 11344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =