اولین تریبون شهرداری منطقه ۱۳ رسما آغاز به کار کرد

با توجه به افتتاح سکوی شهروندی در مراسمی با حضور اعضای شورای شهر تهران و شهردار منطقه ۱۳، اولین تریبون شهرداری منطقه ۱۳ امروز دوشنبه ۳۱ خرداد ماه رسما همزمان با جلسه ملاقات مردمی آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری شهردار منطقه با بیان اینکه سکوی شهروندی با هدف ترویج فرهنگ مطالبه گری و شنیده شدن صدای مردم در تهران ایجاد شد، گفت: این سکو در پارک پیروزی به عنوان یکی از بوستان های شاخص منطقه ایجاد شده و   به صورت هفتگی به دو روش حضوری و آنلاین فعال است که امروز دوشنبه اولین تربیون با پاسخگویی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه آغاز و به درخواست شهروندان رسیدگی شد.

او افزود: همواره در شهرداری تهران، ارتباط و گفتمان بین شهرداری و شهروندان دو سویه بوده و تریبون هایی نیز برای سخنرانی مسئولان و مدیران هست، اما جای خالی سکوی شهروندی در شهر خالی بود.

شکری عنوان کرد: با اختصاص محلی برای شنیده شدن صدای شهروندان در شهر، سعی کردیم این جای خالی را پر کنیم تا شهروندان احساس کنند، صحبت هایشان به مدیران منتقل و به درخواست هایشان رسیدگی می شود.

او راه اندازی تریبون شهروندی را به عنوان نماد و سمبل ارتباط دو سویه و ترویج فرهنگ مطالبه گری دانست تا شهروندان بتوانند مطالب و مسائل خود  را با آزادی کامل  مطرح کنند.

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 11357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =