شست وشوی روزانه فضاهای سبز شهری در منطقه ۱۵

عملیات شست و شو و گند زدایی بوستانها، سرویس های بهداشتی، سقاخانه ها و المان های شهری با هدف قطع زنجیره کرونا به طور مستمر روزانه انجام می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ با اعلام این خبر افزود: در راستای این اقدام به همت اداره فضای سبز روزانه شستشوی ۸ هزار و ۵۰۰ سطل زباله، آبخوری، نیمکت، هزار، ۸۰۰ ست بدنسازی و ۲۹ هزار و ۲۴۷ مترمربع در بوستان ها انجام می شود.

او با اشاره به اینکه پیش از شیوع بیماری کرونا  نیز شست و شو و گندزدایی سرویس های بهداشتی مستمر انجام می شد، افزود: در دوران همه گیری کرونا این اقدام در دفعات متعدد و با مواد ضدعفونی کننده آب ژاول و الکل در ۸۳۰ چشمه سرویس بهداشتی انجام می شود.

جعفری به سایر اقدامات اداره فضای سبز اشاره کرد و افزود: ۲۱۲ میز شطرنج و میز پینگ پنگ، هزار و ۷۱۷ مترمربع آلاچیق و مبلمان داخلی، ۱۸ هزار و ۲۷۹ متر طول  نرده، حفاظ و فنس، ۵ هزار و ۹۳۵ مترمربع فضای مسقف، ۳۰ پیکره تندیس و مجسمه، ۱۳ عدد سقاخانه و ۲۳۰ اسکان کارگری و کانکس نگهبانی نیز مستمر شست و شو و گندزدایی می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه بیان کرد: این فرآیند تا زمان سپری شدن خطر ویروس کرونا ادامه می‌یابد.

به گفته او، غربالگیری مداوم کارگران، تهیه و توزیع ماسک و دستکش میان آنان از دیگر اقدامات انجام شده این معاونت در مقابله با شیوع این بیماری است.

جعفری با تاکید بر اینکه پیشگیری همواره ارزان ترین و راحت ترین اقدام در مقابل بیماری هاست، افزود: بحث سلامت موضوعی مهم است و تمام آحاد جامعه را در بر می‌گیرد و شهروندان با رعایت بهداشت فردی و محیطی این بیماری را شکست خواهند داد.

۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
کد خبر: 11444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =