تحویل فاز یک مسیر دوچرخه سواری در منطقه ۱۵

فاز نخست عملیات احداث مسیر دوچرخه سواری شهرک کیانشهر در راستای رویکرد انسان محور مدیریت شهری و تحقق شعار «تهران شهری برای همه» به پایان رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی  شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: فاز نخست این رینگ به متراژ هزار و ۷۰۰  در عرض یک و نیم متر در مسیر ورودی شهرک کیانشهر مقابل مجموعه استخر محله تا میدان جمهوری به اجرا درآمده است.

به گفته او، اجرای این فاز از رینگ ۹ کیلومتری است که در راستای سند بالادستی توسعه دوچرخه سواری تهران و فراهم آوردن زیرساخت های ایمن دوچرخه برای شهروندان محله کیانشهر انجام خواهد شد.

محمدی ادامه داد: اجرای عملیات احداث کانیو، جدول گذاری، بتن ریزی و اجرای عملیات آسفالت پوششی در طول مسیر، رنگ آمیزی و نصب علائم ترافیکی با  هدف ایمن سازی دوچرخه سواران از اقدامات انجام شده در این پروژه بوده است.

شهردار منطقه اضافه کرد: از ویژگی‌های طراحی این مسیر، بهره گیری از نظرات مشاوران متخصص و رعایت تمامی اصول مهندسی، زیر ساخت و ایمن سازی است که مورد تایید کمیته مرکز مطالعات و کمیته معابر و معاونت ترافیک راهور تهران قرار گرفته است.

او در پایان با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ یکی از مناطق پیشرو در گسترش دوچرخه سواری شهری، به عنوان حمل و نقل پاک است، افزود: پروژه مسیر ویژه دوچرخه در شهرک کیانشهر  به طول ۹ و نیم کیلومتر طبق برنامه ریزی های انجام شده به دو ایستگاه مترو بعثت و خیابان عزیز خانی می رسد تا در جهت تکمیل مد حمل و نقل عمومی گام برداریم.

۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 11456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =