نصب دومین کانکس امداد و نجات در منطقه ۱۵

دومین کانکس امداد و نجات در مدرسه جلالوند منطقه ۱۵ به همت ستاد مدیریت منطقه به منظور ارتقای آمادگی در رویارویی با حوادث و سوانح احتمالی مستقر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی یزدانی دبیر و مسئول هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه با اشاره به اینکه نخستین کانکس امداد و نجات سال گذشته با هدف واکنش سریع و به هنگام در برابر حوادث، کاهش خسارات جانی و مالی در مدرسه جهاد دختران و پسران محله ابوذر نصب شد، افزود: در همین راستا دومین کانکس نیز در مدرسه جلالوند محله افسریه مستقر شد.

به گفته او، کارشناسان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هماهنگی و همراهی ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۵ بازدیدهای لازم را از مدارس منتخب انجام داده و در نهایت در مدرسه جلالوند مستقر شد. طبق برنامه پیش بینی شده امسال نیز ۳ کانکس دیگر در مدارس سطح نواحی باقی مانده نصب می شود.

یزدانی  به مشخصات و تجهیزات این کانکس اشاره کرد و گفت: این اتاقک فلزی در ابعاد ۲ در ۲ با امکاناتی نظیر تجهیزات امدادی، درمانی و دارویی برای کمک به مدارس در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد.

دبیر و مسئول هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه در ادامه به اجرای طرح مدرسه آماده اشاره کرد و گفت: سال گذشته سند مخاطرات ۲۰ مدرسه منطقه با همکاری سازمان آتش نشانی تنظیم و در سامانه بحران شهرداری تهران ثبت شد.

۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 11524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =