رضایت شهروندان سهم قابل قبولی از کسب موفقیت ها در منطقه است

جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۱۶، با هدف بررسی مشکلات هر یک از حوزه های اداری، خدماتی و اجرایی شهرداری و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع معضلات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات سوله بحران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، در این جلسه که با حضور پیمان پورنصر شهردار منطقه برگزار شد، هر یک از معاونین و مدیران به بیان گزارش ها، موارد انجام پذیرفته و افق آینده اقدامات هر حوزه پرداخته شد.

در ادامه شهردار منطقه، با تشریح مواردی به ارائه گزارش و بررسی اقدامات صورت گرفته پیرامون مصوبات جلسه گذشته پرداخت و گفت: تشکیل جلسه معاونین شهرداری فرصتی مناسب جهت بررسی امور جاری و اجرایی حوزه های مختلف، همپوشانی برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری است، هر یک از معاونت ها، بازوهای اجرایی مدیریت شهری محسوب می شوند که همکاری و مشارکت تمامی بخش های ستادی و اجرائی می تواند در تقویت همه جانبه مدیریت شهری موثر واقع شود.

شهردار منطقه ضمن تقدیر از روند خدمات رسانی تاکید کرد: اقدامات باید در مسیری قرار گیرد تا ضمن انجام امورات در چهارچوب مقررات، رضایت شهروندان حاصل گردد.

در این جلسه اهمیت اولویت ها در مأموریت های سازمانی مطرح و گزارشی کامل از شاخص های ارزیابی منطقه و آیتم های مختلف ارائه شد،  خدمات رسانی و تداوم در آن، توجه ویژه به جایگاه برتر منطقه در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در شرایط حال و حفظ این شرایط با توان و جدیت بیشتر،  تکمیل و افتتاح پروژه های نیمه تمام و بهره برداری بموقع ، جدیت در گزارش به مردم (اقدامات شهرسازی، مالی، اجتماعی و ...)، استفاده از ظرفیت های روابط عمومی در پرتال و فضای مجازی در همین بخش، ارائه گزارش کمیسیون معاملات و پیشرفت های ریالی و فیزیکی  ، ارائه گزارش پروژه ها و فعالیت های شاخص در سال ۱۴۰۰  توسط معاونین، ارائه گزارش وضعیت قراردادهای منطقه در سال ۱۴۰۰ ، ارائه گزارش عملکرد معاونت مالی واقتصادشهری (استمرار در روند بستن حساب های مالی و حفظ جایگاه برتر منطقه)، ارائه گزارش عملکرد سه ماهه اداره بازرسی منطقه، تاکید بر تکریم ارباب رجوع و برخورد شایسته با شهروندان، استمرار در اجرای به موقع و با دقت طرح نگهداشت شهر، دقت در اجرای طرح پسماند و ورزش، رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، اجرای مناقصات از طریق سامانه با هدف شفاف سازی و... از جمله موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است مدیر اداره بازرسی منطقه گزارش جامع و کاملی از سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ در طی سه ماه نخست ۱۴۰۰ ارائه داد که کسب رضایت شهروندان و کاهش زمان رسیدگی به پیام ها نسبت به سال گذشته در این گزارش کاملا مشهود بود.

۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 11548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =