تسریع در تکمیل پروژه سرای محله اسماعیل آباد با  ۷۰ درصد پیشرفت

شهردار منطقه ۱۹ گفت: عملیات احداث ساختمان ۶ طبقه ای سرای محله اسماعیل آباد سرعت گرفته و به پیشرفت فیزیکی ۷۰  درصدی رسیده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اعلام این خبر افزود: این ساختمان به عنوان سیزدهمین سرای محله منطقه ۱۹ بیش از ۲۵۰۰ متر مربع مساحت داشته و در ۶ طبقه، اتاق های متعددی در آن برای ارائه خدمات مختلف فرهنگی و آموزشی تعبیه شده است.  
او افزود: در حال حاضر پیشرفت این پروژه به ۷۰ درصد رسیده و در مرحله اجرای سنگ، آجر نمای ساختمان و احداث دیوار محوطه در ۲۵۰ متر مربع و عایق کاری پشت بام است.
ضمن اینکه سنگ درپوش ساختمان و سیمانکاری دیوار های جان پناه پشت بام نیز در حال انجام است.
شهردار منطقه در ادامه با تأکید بر اینکه بخشی از فعالیت های عمرانی این شهرداری با هدف مناسب سازی معابر و اماکن عمومی برای افراد دارای معلولیت در قالب پروژه های توسعه محله ای اجرا می شود اظهار کرد: در همین راستا اقداماتی به منظور رفاه حال این افراد و دسترسی بهتر به ایستگاه متروی آزادگان صورت گرفته است.
این مسئول ادامه داد: ایجاد دسترسی به ایستگاه با احداث سه رمپ ۳۰ متری، ساخت دو پارکینگ ویژه، اجرای کف پوش نابینایان به طول  ۵۰۰ متر و نیز همسطح سازی و رفع اختلاف سطح معابر از جمله اقدامات عمرانی اجرا شده در ایستگاه متروی آزادگان برای مناسب سازی و سهولت تردد افراد دارای معلولیت است.

۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 11558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =