اعزام ۶ ایستگاه آتش نشانی به آتش سوزی غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از اعزام ۶ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه در غرب تهران خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با شهر با بیان اینکه ساعت ۱۸:۵۶ دقیقه عصر دوشنبه- ۱۴ تیر ۱۴۰۰- حادثه آتش سوزی در غرب تهران توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اطلاع داده شد، گفت: تعداد تماس ها و دود بسیار غلیظی که از فاصله دور قابل رویت بود و به آسمان متصاعد می شد، باعث شد با تصمیم ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، خودروهای فوماتیک، خودرو های حامل تجهیزات تنفسی و بالابر ها به محل اعزام کند.

او ادامه داد: محل آتش سوزی انباری بسیار بزرگ است که انواع کالا مانند لوازم خانگی در این محل وجود دارد. کالاهای دیگری نیز در حجم زیاد در داخل و بیرون سوله قرار دارد.

ملکی افزود: هر سوله به وسعت ۶۰۰ _ ۷۰۰ متر مربع است و ۳_۴ سوله  به طور کامل دچار آتش سوزی شده و حتی سقف سوله ها دچار تخریب شده است.

او بیان کرد: آتش نشانان از دقایق اولیه حضور در محل حادثه از طریق فوماتیک ها و سرلوله ها از چندین ناحیه عملیات اطفای حریق را آغاز کردند، همچنان عملیات اطفا ادامه دارد و شعله های آتش مشاهده می شود. اما شعله زنی اولیه تا حدودی انجام شده و کماکان نیروها مشغول ادامه روند اطفای حریق هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: هنوز اطلاعات دقیقی درخصوص مصدومان حادثه در دست نیست.

۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
کد خبر: 11635

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =