وزارت نیرو به‌ صورت شفاف دلایل قطعی برق را بیان کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حداقل توقع بدیهی شهروندان از وزارت نیرو، بیان شفاف دلایل قطعی بی ‌رویه برق با شهروندان و تلاش برای رفع مشکل قطعی برق در فصل تابستان است تا مردم کمتر متحمل ضرر شوند.

به گزارش شهر به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید ابراهیم امینی نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران سه شنبه- ۱۵ تیر ۱۴۰۰- در سیصد و چهارمین جلسه علنی شورا در ابتدای نطق پیش از دستور خود با اشاره به فرا رسیدن روز قلم و گرامیداشت زنده‌ یادان مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی گفت: تکریم واقعی اهل قلم با پیام تبریک و نه تقدیرهای مناسبتی نیست. اهل قلم همانند هریک از اهالی فرهنگ و اندیشه، برای رشد و تعالی در زندگی حرفه‌ای خویش، نیازمند تأمین مالی، جانی، روانی و آزادی از بند سانسور و خود سانسوری و ترس از برخوردهای عقیدتی و سیاسی هستند که متأسفانه در سال‌های اخیر بسیار دیده‌ایم که اهالی قلم در اقصی نقاط جهان با دشواری ‌هایی سختی مواجه بوده‌اند.
 
او با اشاره به عدم شکایت اعضای شورا در دوره چهار ساله فعالیت از اهالی قلم افزود: مفتخریم که علی ‌رغم نقدها و در مواردی تخریب‌ ها و افتراهایی که یا از سر دلسوزی و بدون سوء نیت و در برخی موارد همراه با شیطنت در طول چهار سال گذشته از دوست گرفته تا رقیب به سوی شورای پنجم روانه داشتند، هیچ‌گاه در مسیر شکستن قلمی گام برداشته باشیم.
 
او در پایان با اشاره به قطعی بی‌ رویه برق طی روزهای اخیر گفت: همچنین در پایان جا دارد مراتب اعتراض خود را نسبت به قطعی مکرر و بی ‌رویه برق در روزهای اخیر در سرتاسر کشور به‌ ویژه پایتخت که منجر به بروز مشکلات متعدد و عدیده‌ای برای شهروندان شده، اعلام کنم. حداقل توقع بدیهی شهروندان از وزارت نیرو، بیان  شفاف دلایل قطعی بی‌ رویه برق با شهروندان و تلاش برای رفع مشکل قطعی برق در فصل تابستان است تا مردم کمتر متحمل ضرر شوند.

۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 11639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =