اجرای طرح ویزیت رایگان افراد آسیب پذیر در جنوب تهران

افراد آسیب پذیر منطقه ۱۹ با ثبت نام و ارائه کد ملی از طریق خانه های سلامت این منطقه خدمات رایگان ویزیت پزشکی دریافت می کنند.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: طی تفاهمی که با شرکت شهرسالم صورت گرفته است امسال نیز همچون سال های گذشته ارائه خدمات ویزیت رایگان تخصصی و عمومی بصورت رایگان به معلولان، افراد کم بضاعت و زنان سرپرست خانوار استمرار خواهد داشت.
این افراد می توانند از طریق خانه های سلامت مستقر در سرای محلات و یا تماس با اداره سلامت به شماره ۵۵۵۲۲۲۱۱ و اعلام کد ملی و شماره تماس جهت استفاده از خدمات ویزیت پزشکی از اداره سلامت معرفی نامه دریافت و به درمانگاه شهرداری منطقه مراجعه کنند.
توکلی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۰۰ شهروند آسیب پذیر منطقه از این طرح بهره مند شدند، ادامه داد: ارائه ویزیت رایگان پزشکی در روستاهای حریم در مناسبت های مختلف، توزیع صدها بسته های حمایتی سلامت محور و اجرای اقدامات عمرانی و مناسب سازی در منازل افراد دارای معلولیت از دیگر خدمات ارائه شده به افراد آسیب پذیر این منطقه محسوب می شود.
توکلی در بخش دیگری به خدمات واکسیناسیون کرونا در پایگاه های ویژه بوستان ولایت اشاره و بیان کرد: از هفته گذشته واکسیناسیون نوبت دوم گروه سنی ۷۰ سال به بالا نیز آغاز شده است.  
او همچنین به ارائه خدمات غربالگری کرونا در ۸ پایگاه طرح شهید سلیمانی در منطقه اشاره و اظهار کرد: طی تماس تلفنی کارشناسان این پایگاه ها با شهروندان، درصورت مشاهده افراد مشکوک به کرونا، این افراد جهت دریافت تست کرونا به مرکز بهداشت شهید آیت ارجاع داده می شوند. ضمن اینکه درصورت وخامت حال شهروند، این خدمات از طریق اعزام آمبولانس به درب منزل بیمار، قابل ارائه خواهد بود.

۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 11670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =