پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی پروژه فرهنگی- ورزشی کوثر

پروژه فرهنگی- ورزشی کوثر با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمرانی منطقه با اعلام این خبر گفت: پروژه مجموعه کوثر جزو پروژه های اولویت دار منطقه ۹ است که هم اکنون ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
او افزود: رویکرد شهرداری منطقه، تکمیل پروژه های اولویت دار از جمله مجموعه فرهنگی و ورزشی کوثر است که در سال ۱۳۸۹ آغاز شده، که پس از سالها رکود با تاکید مدیریت شهری جدید،   در سال ۱۴۰۰ فرایند ساختش تکمیل  می شود.
معاون فنی و عمرانی منطقه ۹ عنوان کرد: با توجه به کمبود فضاهای ورزشی و سرانه پائین امکانات فرهنگی، تکمیل ساخت و بهره برداری از این پروژه، می تواند باعث ارتقاء رفاه شهروندان و افزایش سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه ۹ شود.
فرهادیان یادآور شد: همچنین پلازای کوثر با مساحت ۴۰۰ متر مربع در مجاورت این مجموعه فرهنگی-ورزشی قرار دارد که هم اکنون عملیات عمرانی و ساخت آن  ۳۰ درصد پیشرفت داشته و در آینده افتتاح می شود.
 مجموعه هفت طبقه کوثر دارای بخش هایی مانند سینما، استخر و سالن های ورزشی چندمنظوره است، این مجتمع فرهنگی و ورزشی در منطقه ۹، پایین تر از خیابان دامپزشکی روبروی بازار میوه و تره بار واقع شده، بیش از ۸۰۰۰ متر زیربنا دارد و در زمینی به وسعت ۱۶۰۰ متر مربع واقع شده است.

۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 11789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =