فضاسازی میدان‌های منطقه۶ تهران همزمان با دهه ولایت

امیرحسین جابر انصاری ، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ تهران در تشریح فضاسازی محیطی به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر ، از آذین‌بندی معابر و میادین سطح منطقه خبر داد و گفت: میادین اسدآبادی، ولیعصر،آرژانتین، انقلاب اسلامی، فردوسی ،فاطمی و ... با ریسه‌های هفت رنگ آذین‌بندی شده‌اند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران، جابر انصاری  با اشاره به نصب ۱۶ تخته اکران طرح‌های محیطی و فرهنگی عید سعید قربان و غدیر بر روی سازه‌های پرتابل سطح منطقه شش تهران، اظهار داشت: اکران بنر با داربست و اسپیس در تقاطع‌ها و میادین شاخص منطقه صورت گرفته است.


 سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۶ گفت: بیش از ۱۱۸۰۰ متر طول ریسه پارچه‌ای هفت  در معابر و میادین منطقه نصب و تبلیغات فرهنگی این اعیاد بزرگ نیز بر روی سازه‌های محیطی منطقه اکران شده است.

او همچنین از روشن کردن ریسه‌های نوری در میادین  ولیعصر، انقلاب و ساختمان های اداری  خبر داد و افزود: ۶ مورد طرح المان حجمی با موضوع غدیر و نام مبارک حضرت علی (ع) در تقاطع های خیابان کریم خان_حافظ و کریم خان _قرنی نصب شد.
جابر انصاری ادامه داد: همچنین بیش از ۷۵ تخته پرچم های رنگی نام مقدس امام علی (ع)   بر روی میله های پرچ ۴۵ متری سطح منطقه به اهتزاز درآمد.


سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶ در ادامه  از رنگ‌آمیزی میله های پرچم های دانشکده فنی و دانشگاه تربیت بدنی به طول ۱۰۰ متر و ده مورد تعویض پرچم های ایران در این دو مجموعه دانشگاهی خبر داد.


جابر انصاری گفت:برنامه‌های شهرداری منطقه برای بزرگداشت این ایام به دلیل شرایط کرونایی و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متمرکز بر فضاسازی محیط شهری و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی تنظیم شده است.

۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 11969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =