نصب و بازسازی ۴۹۷ تجهیزات ترافیکی در معابر منطقه ۱۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از نصب و بازسازی ۴۹۷ تجهیزات ترافیکی در معابر در یک ماه اخیر خبر داد، گفت: نصب ، تعویض و بازسازی علائم ترافیکی معابر ۱۴ محله این منطقه با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان به اجرا در آمده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، سعید سراج معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ در این خصوص گفت:علائم و تجهیزات ترافیکی، نقش مهمی در بهبود ترافیک و حفظ جان عابران پیاده و سرنشینان وسایل نقلیه دارد و همچنین کاهش بار ترافیکی در معابر را به ارمغان می آورد؛ به همین منظور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ توجه ویژه ای به مرمت و نصب تجهیزات ترافیکی معابر این منطقه دارد.

سراج افزود: در یک ماه اخیر ۳۶۰ مورد مرمت تجهیزات ترافیکی و نصب ۱۲۰ قطعه جدید تجهیزات ترافیکی  در معابر منطقه صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷  ادامه داد: نصب کاشن تانک در دو بزرگراه شهید نواب و شهید چراغی به تعداد ۴ قطعه، تهیه و نصب ۱۲ شاخه گاردریل در بزرگراه شهید چراغی و  تهیه و نصب یک عدد سرعتگیر از نوع پلاستیکی در خیابان امامی محرم به مرحله اجرا رسیده است.

سراج تصریح کرد: باتوجه به اینکه بزرگراه شهید نواب صفوی یکی از شریان های اصلی تردد خودرو در جنوب پایتخت به حساب می آید نظافت این بزرگراه به شکل مستمر از سوی معاونت خدمات شهری این منطقه نیز به اجرا در می آید.

۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
کد خبر: 12093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =