نسبت ۱۵ برابری تملک به فروش املاک در دوره مدیریت شهری

شهر: نسبت تملک به فروش املاک در این دوره مدیریت شهری بدون در نظر گرفتن تفاهم نامه با دولت از نظر مساحت ١۵ برابر و از نظر ارزش مالی ٢ برابر بوده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران دیروز - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰- مجمع سالیانه سازمان املاک به ریاست عبدالحمیدامامی معاون مالی واقتصاد شهری و با حضور ناصریان نماینده وزارت کشور در شورای سازمان،کلهری عضو شورای سازمان،  محمد نادر محمد زاده مدیر عامل و عضو اصلی هیات مدیره سازمان املاک و مستغلات، محمدرضا زارعلی مدیر کل امور مالی، اعضای شورای سازمان، ‌هیات مدیره سازمان، معاونین سازمان املاک وجمعی از مدیران شهرداری تهران در سالن کنفرانس معاونت مالی برگزار شد.

محمد زاده در این جلسه و در ارائه گزارش عملکرد ۴ ساله مدیریت شهری در حوزه املاک و مستغلات از افزایش مساحتی و ریالی املاک شهرداری تهران نسبت به فروش املاک خبر داد و گفت : مجموع ملک تملک شده بدون در نظر گرفتن تفاهم نامه با دولت در چهار سال مدیریت شهری به نسبت املاک فروش رفته در همین دوره از نظر ریالی ٢ برابر و از نظر مساحتی ١۵ برابر است.

او افزود: هفته گذشته طی تفاهمی فی ما بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران حق استفاده از ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی در جنوب تهران به شهرداری تهران واگذار شده است که آمار ارائه شده بدون لحاظ این تفاهم نامه است. 

در ادامه جلسه مجمع گزارش حسابرسی صورتهای مالی سال ١٣٩٩ سازمان املاک و مستغلات قرائت و پس از پنج سال توسط حسابرس و بازرس مستقل مطلوب ( مقبول ) اعلام شد.

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 12199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =