بهره برداری از ایستگاه توحید تا دو ماه دیگر

شهر: عضو شورای شهر تهران گفت: ایستگاه توحید هفدهمین ایستگاه خط ۷ مترو از ۲۲ایستگاه است. اگر تا دو ماه آینده این ایستگاه در طول ۲۷ کیلومتر این خط، به بهره برداری برسد، ۱۷ ایستگاه به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار شهر، جعفر تشکری هاشمی، عضو شورای شهر تهران پس از بازدید از ایستگاه‌های مترو شهید رضایی و توحید تاکید کرد: امروز از عملیات احداث ایستگاه خط ۶ و ۷ مترو بازدید داشتیم و باعث خوشحالی و امیدواری است. ایستگاه توحید در خط ۷ است که تقاطعی با خط ۴ دارد و عملیات سیویل آن حدود ۸۰-۹۰درصد انجام شده است و تا یکی دو ماه آینده عملیات سیویل به اتمام رسیده و نصب تجهیزات باید انجام شود.

او افزود: با بهره برداری از این ایستگان امکان استفاده ساکنان مناطق ۲، ۱۰ و ۹ از مترو فراهم می شود. شورای اسلامی شهر تهران با توجه به تاکیدی که بر حمل و نقل عمومی دارد حتما با دقت و وسواس پیشرفت عملیات ایستگاه ها را به ویژه در خط ۶ و ۷ دنبال خواهد کرد. اگر نیاز به حمایت و پشتیبانی داشته باشند حتما دنبال خواهد شد.

تشکری هاشمی با اشاره به این که برخی از مواقع نیاز به هماهنگی با دولت وجود دارد، اظهار کرد: در بحث فاینانس خریدهای خارجی و تامین نقدینگی نیاز به هماهنگی با دولت دارد و ما در شورای شهر این موضوع را پیگیری جدی خواهیم کرد تا کار مترو معطل بحث مالی نماند.

او ادامه داد: اولویت ما پروژه های نیمه تمام مانند این ایستگاه و سایر ایستگاه های خط ۶ و ۷ است. این ایستگاه هفدهمین ایستگاه خط ۷ مترو از ۲۲ایستگاه است. اگر تا دو ماه آینده این ایستگاه در طول ۲۷ کیلومتر این خط، به بهره برداری برسد، ۱۷ ایستگاه به بهره برداری رسیده است. ۵ ایستگاه (هفده شهریور، بوستان گفتگو، خیابان دادمان، میدان کتابی و ورزشگاه تختی) دیگر باقی می ماند. شورای شهر تهران عملیات این ایستگاه ها را نیز با جدیت پیگیری می کند تا دسترسی مردم به مترو ایجاد شده و از این حمل و نقل عمومی بهره ببرند.

۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 12542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =