اجرای طرح نگهداشت شهر با جدیت پیش از آغاز بارندگی ها در منطقه ۱۵

طرح بهبود نگهداشت شهر منطقه ۱۵ با جدیت پیش از آغاز بارندگی در نواحی هفتگانه منطقه در حال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: در این راستا طرح بهسازی ۲ هزار مخازن سطح محلات شامل شست و شو و کف تراشی، تعمیر اساسی، رنگ آمیزی و رنگ آمیزی زیر مخازن ها طی ماه گذشته انجام شد.

او افزود: هدف از اجرای این طرح فوریتی ارتقای کیفیت خدمت رسانی، کاهش پراکندگی زباله های شهری در معابر عمومی، حفظ بهداشت، جلوگیری از شیوع بیماریها، تسریع عملیات جمع آوری زباله ها و حذف آلودگی های بصری محیطی عملیات بهسازی است که به همین منظور ۵۰ مخزن نو نیز در معابر فاقد مخزن در محلات نصب شد.

جعفری به اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر چهار شنبه ها و پنج شنبه ها اشاره کرد و ادامه دادگفت:  عوامل خدمات شهری چهارشنبه ها در محله و معابر هفتگانه و پنج شنبه ها در معابر اصلی و پرتردد منطقه طبق یک برنامه عملیاتی ویژه به اجرای فعالیت می پردازند.

او افزود: در این طرح نظافت، پاکسازی، لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته و شبکه فرعی جمع آوری آبهای سطحی منطقه و عملیات رفت و روب و شستشوی کامل تمامی المانهای شهری، بهسازی فضای سبز و پاکسازی و رنگ آمیزی دیواره ها انجام می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: طرح ویژه نگهداشت شهر با به کارگیری ماشین آلات تخصصی و مکانیزه به صورت متمرکز علاوه بر چهار شنبه و پنج شنبه ها در تمامی روز ایام محرم در حال انجام است.

جعفری در ادامه به تشریح اقدامات خدمات شهری منطقه در لایروبی مسیل ها پیش از فرا رسیدن فصول بارش اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات لایروبی تمامی انهار روباز و روبسته و حوضچه ها به اتمام رسید که با شروع فصل بارش مشکلی برای آبگرفتگی معابر پیش نیاید.

۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
کد خبر: 12681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =