بازدید عضو شورای شهر از منطقه ۷

عضو ششمین دوره شورای شهر تهران ضمن بازدید از پروژه های ویژه منطقه ۷، از عملکرد مطلوب این منطقه در حوزه های عمرانی، توسعه فضای سبز و نگهداشت شهر تقدیر و بر لزوم ارتقا امکانات رفاهی و تفریحی به ویژه در محلات کم برخوردار تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار، معاونین و جمعی از مدیران ارشد منطقه، ضمن بازدید از المان شهدای گمنام واقع در باغ موزه قصر و ادای احترام به شهدای ۸ سال دفاع مقدس، هدف از انجام این بازدیدهای میدانی را ارائه راهکارهایی موثر و قابل اجرا در حوزه های مختلف مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری توجه ویژه به پروژه های فرهنگی و تفریحی است که با توجه به میزان فعالیت های عمرانی منطقه ۷ در راستای ساخت و مرمت اماکن تفریحی و فرهنگی از جمله المان شهدای گمنام، مسجد خوارزمی، سرای محله نظام آباد، خانه امیر خسرو افشار و .... این امر کاملاَ رضایت بخش بوده است.

امانی در جریان بازدید از بوستان های جدید الاحداث سطح منطقه، به گفتگو با ساکنین و شهروندان پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از میزان رضایت آن ها در حوزه تجهیزات و امکانات رفاهی در این بوستان ها، عملکرد ویژه منطقه در امر نگهداشت، نوسازی، اجرای ویژه برنامه های مشارکت اجتماعی بسیار مثبت ارزیابی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران احداث و راه اندازی پارک آموزش ترافیک را یکی از دستاوردهای مهم و قابل توجه این منطقه خواند و تصریح کرد: احداث و بهره برداری از همراه سرای شهید مدنی جهت اسکان مراجعین معرفی شده از مددکاری بیمارستان امام حسین (ع)، توجه ویژه به وضیعت معیشتی شهروندان در شرایط کرونا، تملک و احداث ۶ بوستان در راستای توسعه فضای سبز، بهره برداری از میدان میوه و تره بار بهار از اقدامات شاخص این منطقه بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

او در جریان بازدید از خانواده شهیدان جوادنیا و گفتگوی صمیمانه با مادر ۴ فرزند شهید، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و در خصوص خاطرات شهیدان با مادر شهید به گفتگو نشست.

 در ادامه سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷، ضمن ابراز خرسندی از حضور عضو ششمین دوره شورای شهر تهران در این منطقه به  ارائه گزارشی از اقدامات شاخص انجام شده پرداخت و گفت: افتتاح مرکز دست آفرین، اجرای ۶۰ هزار متر مربع عملیات تراش و روکش آسفالت و احداث  ۱۸ کیلومتر  مسیر پیاده روسازی و دوچرخه سواری، ارتقای آبرسانی مکانیزه به  ٩٢ درصد در ۴ سال اخیر، هوشمندسازی چاه های آب در سطح منطقه و ساخت و بهره برداری زمین چمن مصنوعی ویژه بانوان به نام نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان تنها بخشی از اقدامات این منطقه در چندماه اخیر بوده است.

او در ادامه بر لزوم هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد و افزود: احداث پارک آموزش ترافیک، ساخت و تجهیز مراکز گلماند در بوستان هورفر و بوستان شهید نیاکی، ساخت و بهره برداری باغچه های خانوادگی در دل بوستان شهدای ارتش و راه اندازی مرکز واکسیناسیون شهروندان با هماهنگی و همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران از دیگر فعالیت هایی بوده است که از سوی این منطقه اجرا شد.

شهردار منطقه ٧ در پایان تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این اقدامات و پروژه های دیگر که در دستور کار قرار دارد رضایت هرچه بیشتری شهروندان را کسب کنیم.

۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 12728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =