ورزشگاه ها، مراکز شهرداری و ۱۱۰ سوله بحران در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد

شهر: شهردار تهران گفت: شهرداری تهران ۱۱۰ سوله بحران و نیروهای پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی را در مجموعه شهر سالم در اختیار دارد که می توانند به وزارت بهداشت کمک کنند. همچنین ورزشگاه ها و مراکز شهرداری تهران برای رفع آلام و دردهای مردم آماده هستند و در حوزه پیشگیری، درمان، فاصله گذاری اجتماعی و ایجاد شرایط مطلوب برای زیست مناسب در شهر، آمادگی کمک را داریم.

به گزارش شهر به نقل از وبدا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در دیدار با وزیر بهداشت که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: واکسیناسیون، مانع از ایجاد موج های گسترده و فراگیر بیماری در سطح کشور خواهد شد. باید به آیت الله رییسی، رییس جمهور و دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و همه دولتمردان تبریک بگوییم که با فراهم کردن زمینه واردات مقدار زیادی واکسن کرونا، پیام مثبتی به مردم دادند.

وی گفت: مایه مباهات است که بتوانیم به کمک نظام سلامت بیاییم و با افتخار کمک کنیم که ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، بهتر و گسترده تر در دسترس مردم قرار گیرد. مجموعه شهرداری تهران نسبت به بیماری کووید۱۹ دغدغه مند است و یک قرارگاه را در شهرداری تهران ساماندهی می کنیم تا همه ظرفیت های شهرداری برای کمک به نظام سلامت، پای کار باشند.

زاکانی افزود: شهرداری تهران ۱۱۰ سوله بحران و نیروهای پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی را در مجموعه شهر سالم در اختیار دارد که می توانند به وزارت بهداشت کمک کنند. همچنین ورزشگاه ها و مراکز شهرداری تهران برای رفع آلام و دردهای مردم آماده هستند و در حوزه پیشگیری، درمان، فاصله گذاری اجتماعی و ایجاد شرایط مطلوب برای زیست مناسب در شهر، آمادگی کمک را داریم.

شهردار تهران گفت: شهرداری در دوره گذشته با ۷ مرکز شامل ۵ مرکز سیار و دو مرکز مستقر در حوزه واکسیناسیون فعالیت های خودش را آغاز کرده و از فردا یک مرکز واکسیناسیون با ۴۰ ایستگاه تزریق واکسن در بوستان گفتگو وارد مدار خدمت رسانی می شود و در این هفته با توجه به واردات مقدار بالایی واکسن به کشور، سایر امکانات شهرداری را بسیج می کنیم تا امکانی فراهم شود که مردم در حوزه بیماری کرونا، دغدغه کمتر داشته باشند.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 12767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =