دیدار شهردار منطقه ۱۵ با خانواده شهدا

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای باشکوه ویژه برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در محله های این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا انارکی محمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از روز شنبه در فضای مجازی، مساجد، قبور مطهر شهدای گمنام و محله های منطقه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی آغاز  شده است.

محمدی به سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان تحت عنوان "آبروی محله" اشاره کرد و افزود: شهدا با تقدیم جان ارزشمند خود از آرمان ها و ارزشهای نظام اسلامی صیانت کردند و همه ما وظیفه داریم با دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان یاد این ایثارگری و از جان گذشتگی ها را گرامی بداریم.

او اضافه کرد: این دیدارها را با دیدار با جانباز ۷۰ درصد خسروجردی و سرکشی به خانواده معظم سه شهید فاضل بجستانی و دوشهید قنبری آغاز کردیم و طی هفته آینده نیز دیدارها در منطقه و نواحی ادامه خواهد داشت تا انرژی مضاعفی از این اسوه های صبر و شجاعت برای خدمات رسانی بیشتر بگیریم.

به گفته او، در این راستا غبارروبی، عطر افشانی مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس؛ برپایی مسابقات فرهنگی، همایش و برنامه های مناسبتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به اجرا درآمده است.

محمدی افزود:حرکت کاروان خودرویی با عنوان «خیمه گاه عاشقی»، برگزاری نمایشگاهی از وصایا، زندگینامه و تصاویر شهدای معظم به همراه پخش مصاحبه ی خانواده معظم شهدا به صورت مجازی با عنوان «نیم پلاک»، پخش موسیقی و سرود های حماسی در اماکن تحت پوشش شهرداری و سرای محلات با عنوان «نواهای ماندگار»، راه اندازی ایستگاه سلامت به همراه توزیع محصولات فرهنگی و بهداشتی، برگزاری مسابقات کتابخوانی باعنوان «برنامه با اسطوره ها» از سایر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است که تا سوم مهر به اجرا درمی آید.

این گزارش حاکیست؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری شهر؛ پوستر و بنر های تبلیغاتی هفته دفاع مقدس با بهره گیری از آموزه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.

براساس این گزارش؛ روابط عمومی منطقه پوشش کامل رسانه ای و اطلاع رسانی اقدامات این هفته را با انتشار کلیپ و اخبار انجام شده در سطح نواحی و منطقه به صورت روزانه انجام می دهد.

۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 13139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =