روزشمار بهره برداری از رزمایش هفته دفاع مقدس در منطقه ۴ تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تهران با تشریح اقدامات صورت گرفته در احداث بزرگترین نمایشگاه هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از بزرگترین نمایشگاه و "رزم نمایش" دفاع مقدس در دانشگاه امام حسین(ع) رونمایی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مهدی اناریبا اعلام این خبر و با اشاره به مراحل اجرایی تکمیل زیرساخت های رزم نمایش دفاع مقدس با عنوان "نقطه رهایی" گفت: همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالروز دفاع مقدس و به منظور تداعی شدن روزهای جنگ تحمیلی برای جوانان و نوجوانان، جانمایی صحنه هایی از ساخت دیوار طهران قدیم، ساخت خرابه های سوریه قدیم و جدید با همکاری معاونت های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و سپاه حضرت محمد(ص) در نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت.
اناری ادامه داد: بکارگیری۵۰ نیروی انسانی جهت تکمیل فضای سبز، رفت و روب، خط کشی معابر مانور، تامین ۳۲ چشمه سرویس بهداشتی، احداث معبر و نصب علایم ترافیکی و.... از جمله اقدامات صورت گرفته در این رزم نمایش است.
معاون شهردار منطقه گفت: نصب ۶ دستگاه کانکس، احداث سکوی انتظار، تبلیغات محیطی و نصب سازه های موقت تبلیغاتی، طراحی فضای نمایشگاه با پلاک، سربند، فانوس، نصب کتیبه و چفیه های شعارنویسی شده روزهای دفاع مقدس از دیگر اقدامات صورت گرفته در رزم نمایش دفاع مقدس در دانشگاه امام حسین(ع) است.
او خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار و ورود برای عموم آزاد است.


 

۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 13179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =